Na Městském úřadě v Rosicích zkvalitní svoje služby
Luboš Fučík, Rosa 4/2011 pátek 15.4.2011 | aktualizováno 2.5.2012
Ilustrační foto Autor: KIC Rosice
Jedná se o projekt nazvaný Zvýšení kvality řízení, Smart Administration – město Rosice, který byl zahájen v průběhu minulého roku na základě schválené dotace k výzvě č. 53 Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Náklady na tento projekt jsou z pětaosmdesáti procent hrazeny z dotací Evropského sociálního fondu v České republice. A co pojem Smart Administration znamená? Jedná se o termín, který vychází ze schválené strategie Vlády České republiky pro oblast veřejné správy a vyjadřuje snahu o zkvalitnění služeb veřejné správy a o zlepšení komunikace mezi úřady a jejich klienty. Cílem tohoto projektu v Rosicích je zvýšit efektivitu činností, které jsou v rámci běžného chodu úřadu vykonávány – ať se jedná o vyřizování žádostí občanů, finanční řízení, nebo i o větší projekty, jako je tento. Zlepšit by se měla také úroveň spolupráce mezi zaměstnanci úřadu, mezi městem a jeho příspěvkovými organizacemi, a pro občany rosického správního obvodu by se tak měly vytvořit ještě kvalitněji fungující úřad. Plnění cílů projektu bude pro zaměstnance úřadu znamenat i potřebu dalšího vzdělávání, aby tak získali více vědomostí potřebných pro svůj další odborný rozvoj. Ke konci roku 2012 by tak Městský úřad Rosice měl patřit k těm úřadům, které budou ve využívání moderních nástrojů pro zvyšování jejich efektivity nejdále, což je skutečnost, ze které by měli těžit jak klienti úřadu, tak i jeho zaměstnanci.
B.C.S. s.r.o.Rosice nabízí volné pracovní místo na plný úvazek (HPP). ➤ Do našeho týmu přijmeme spolehlivého a komunikativního člověka, který se nebojí práce s lidmi a má chuť učit se novým věcem. Nabízíme: nástupní…
Byl článek zajímavý?
Udělte článku hvězdičky, abychom věděli, co rádi čtete. Čím více hvězdiček, tím lépe.
25.8.2025 | Chcete podnikat, ale brzdí vás obavy? Projekt Podnikni to! od září nabídne možnost podpory a sdílení podstatných informací, které vám pomohou uspět.